ÖPPNA OCH SVÄLJ, DET ÄR HELG!

Godkväll! Kom nyss hem. Har varit och handlat och hämtat ut paketet med mina två klänningar som jag beställde från Nelly på rea. Riktigt tjusiga må jag säga! Fick inte se någon gnutta solsken idag ändå och humöret har inte varit på topp kan jag säga. Inte trevligt alls. Jag antar att den här fredagskvällen kommer att spenderas framför tv:n och se på idolerna och precis som igår ligga i sängen och mysa med mitt trevliga sällskap Elsas hemlighet. Mys! Kvällen är ung och det kanske händer något kul. Vem vet. Som sagt den här dagen kunde ha varit bättre, men aja vad kan man göra åt saken liksom? Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jemacharo

Förnamnet är Jennifer efternamnet är Robertsson. Född 1994. Bor i en by som heter Älvdalen som ligger i Dalarna. Jag är modeälskare och är ett stort fan av Lady Gaga. Här på min blogg får ni bland annat läsa om min vardag, mode och massa annat.

RSS 2.0