SHE'S NOT CRAZY LIKE ME I BET YOU LIKE THAT

Godkväll! Idag har jag badat och haft det riktigt roligt. Det var riktigt skönt. Har även tagit en lång promenad. Har nyss tagit mig en lång, varm och härlig dusch. Nu ligger jag i sängen och myser i min mysiga morgonrock och lyssnar på musik som gör den här kvällen så mysig. Vad händer ikväll? Jo det blir nog bara att mysa i höst mörkret antar jag. Om bara en dag är det torsdag och då ska jag till Falun till lasarettet. Får hoppas att det går bra och att det blir som jag vill. Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jemacharo

Förnamnet är Jennifer efternamnet är Robertsson. Född 1994. Bor i en by som heter Älvdalen som ligger i Dalarna. Jag är modeälskare och är ett stort fan av Lady Gaga. Här på min blogg får ni bland annat läsa om min vardag, mode och massa annat.

RSS 2.0