WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE

Godkväll! Torsdag idag. Som sagt idag var jag i Falun på lasarettet och det gick jätte bra! Sen åkte vi och hälsade på min pappas moster som vi inte har träffat på väldigt länge. Det var riktigt trevligt. Drack kaffe och fikade massa gott. Innan vi åkte hem stannade vi till och åt pizza. Ljuvligt gott! Sen bar färden av hemåt igen. Tog mig en promenad med lillasyster när jag kom hem. Har inte gjort så mycket mer än det. Bara plågats av mensvärk… Ont det gör ont. Imorgon är det fredag. Gud vad den här veckan har gått fort. Snart är höstlovet slut. Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och läsa vidare och se hur det går för Elsa. Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jemacharo

Förnamnet är Jennifer efternamnet är Robertsson. Född 1994. Bor i en by som heter Älvdalen som ligger i Dalarna. Jag är modeälskare och är ett stort fan av Lady Gaga. Här på min blogg får ni bland annat läsa om min vardag, mode och massa annat.

RSS 2.0