Jag ser det snöar.

God morgon! Hur har ni haft det? Jag har inte haft någon lust att skriva här bloggen som ni kanske har märkt, men jag tänkte försöka ändra på det. Vi får se hur det går med den saken haha. Jag gjorde ett litet inlägg igår i alla fall. Jag gör framsteg haha. Jag vaknar och vad ser jag? Jo det snöar och det är fullt med snö utanför mitt fönster. Är så otroligt trött på snö… Just nu vill jag ha sol och värme som kan tina upp min frusna kropp. Jag har beställt massa snyggt till sommaren som jag går och väntar på, men de kommer inte än på ett tag… Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som sagt haha.

 

Ska gå och äta lite god frukost snart och senare tänkte jag ge mig ut på en lång PW. Sen får vi se vad denna tisdag har att erbjuda på. Ha en bra dag. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jemacharo

Förnamnet är Jennifer efternamnet är Robertsson. Född 1994. Bor i en by som heter Älvdalen som ligger i Dalarna. Jag är modeälskare och är ett stort fan av Lady Gaga. Här på min blogg får ni bland annat läsa om min vardag, mode och massa annat.

RSS 2.0